Nieuw logo voor MibaCup

MibaCup heeft definitief zijn “eigen" weg gevonden tussen de grote tornooien in Europa. Met de vernieuwing van het logo willen ze deze wereld resoluut tegemoet treden aan de hand van onze waarden. Het nieuwe logo zet hun waarden in de verf via o.m. het symbool van de hoge hoed, doelend op onze Ambassador prijs en indirect op onze MibaCup foundation. Het logo refereert tegelijkertijd - met een kleine “knipoog” - naar het logo van onze hoofdsponsor, met name MIBA poorten.

Het nieuwe logo past bij de dynamiek waar MibaCup vandaag voor staat: kwaliteit, passie, plezier en respect. In deze bizarre tijden met problemen rond individualisme en onverdraagzaamheid vinden zij het belangrijk om de normen en waarden van het MibaCup tornooi nog eens extra in de verf te zetten. Het MibaCup tornooi heeft immers een heel eigen identiteit maar wenst met deze “eigenheid” te verenigen, niet te verdelen. Op het tornooi is iedere speler gelijk zonder onderscheid naar geslacht, huidskleur, etniciteit, nationaliteit, religie, geaardheid of fysieke ontwikkeling. 
Zij vatten deze normen en waarden samen met deze slagzin: “Fun has no boundaries”. Plezier kent bij hen letterlijk geen grenzen, zij nodigen met plezier alle kinderen van over de ganse wereld uit op hun tornooi.